Groepstrainingen

POWER HIIT

_
Niet te lang trainen maar toch optimaal resultaat bereiken? 
  • Optimaal om vet te verliezenMaximale hartslag wordt gepushed om zo een optimale verbranding tot stand te brengen
  • After Burn EffectDe verbranding kan door middel van het After Burn Effect (of EPOC) tot wel 72 uur na de training doorwerken
  • Buikspier afsluiter Om je buikspieren te verstevigen en te werken aan je sixpack

CROSSTRAINING

_
Ervaar de ultieme combinatie tussen kracht en (mentaal) uithoudingsvermogen
  • Techniek/skilltrainingDenk aan uitleg over olympische beweegvormen als de Clean en Snatch, maar ook aan gymnastics zoals Handstands en Pull Ups
  • Workout of the Day (WOD)Waarbij je bovenstaande techniek toepast in een full body, high intensity workout
  • Complex TrainingNaast de crosstraining is er op donderdag de Complex Training. Dit is een crosstraining gefocust op werken met dumbells en kettlebells

BOX & BURN

_
Werken aan je bokstechnieken en met een voldaan gevoel de gym uitlopen?
  • Techniektraining Zowel je bokstechniek als je reactievermogen worden geprikkeld
  • Conditiewerk Waarbij je op hoog tempo door middel van boksen en/of circuittraining werkt aan je algehele conditie
  • Afsluiter Je buikspieren worden aangepakt en spieren losgemaakt door middel van stretching

Al onze groepen zijn met
max 8 deelnemers,
zodat wij altijd de juiste begeleiding kunnen geven en kunnen letten op jouw techniek en houding

_

Vrijblijvend proberen?

Bij ons kan je vrijblijvend een groepsles meedoen
om te kijken of het iets voor je is.
Je zit daarna nergens aan vast.

× app voor een gratis proefles