POWER HIIT

_
Niet te lang trainen maar toch optimaal resultaat bereiken? 
  • Optimaal om vet te verliezenMaximale hartslag wordt gepushed om zo een optimale verbranding tot stand te brengen
  • After Burn EffectDe verbranding kan door middel van het After Burn Effect (of EPOC) tot wel 72 uur na de training doorwerken
  • Buikspier afsluiter Om je buikspieren te verstevigen en te werken aan je sixpack

CROSSTRAINING

_
Ervaar de ultieme combinatie tussen kracht en (mentaal) uithoudingsvermogen
  • Techniek/skilltrainingDenk aan uitleg over olympische beweegvormen als de Clean en Snatch, maar ook aan gymnastics zoals Handstands en Pull Ups
  • Workout of the Day (WOD)Waarbij je bovenstaande techniek toepast in een full body, high intensity workout
  • Complex TrainingNaast de crosstraining is er op donderdag de Complex Training. Dit is een crosstraining gefocust op werken met dumbells en kettlebells

BOX & BURN

_
Werken aan je bokstechnieken en met een voldaan gevoel de gym uitlopen?
  • Techniektraining Zowel je bokstechniek als je reactievermogen worden geprikkeld
  • Conditiewerk Waarbij je op hoog tempo door middel van boksen en/of circuittraining werkt aan je algehele conditie
  • Afsluiter Je buikspieren worden aangepakt en spieren losgemaakt door middel van stretching

Vrijblijvend proberen?

Bij ons kan je vrijblijvend een groepsles meedoen
om te kijken of het iets voor je is.
Je zit daarna nergens aan vast.

× app voor een gratis proefles